buNga2 CiNtA...:)~~~

Sabtu, 18 Februari 2012

ketaNdusan....

Dimulakan dengan lafaz ASSALAMMUALAIKUM....
 selawat serta salam untuk nabi besar kita... MUHAMMAD S.A.W... serta ucapan syukur kepada ALLAH S.W.T yang masih memberi ruang dan peluang untuk terus hidup di muka bumi ini sebagai hambaNya... InsyaAllah....

Seringkali hati kecil ini berbicara... entah mengapa.. tidak dapat menafsir apa sebenarnya yang diingini oleh hati kecil ini... segala persoalan timbul... bertubi-tubi...
APA..SIAPA..BAGAIMANA... KENAPA.. dan segalanya....

Soalan yang aku sendiri tidak pasti , dan mana mungkin ada jawapan pada soalan yang tidak pasti... aku bermunasabah diri... bertanya pada diri sendiri.. apa sebenarnya yang aku cari... 

Aku sebagai khalifah di bumi yang fana dan penuh dengan pancaroba ini sering kali mencari kesempurnaaan... kerana inginkan kesempurnaan hingga aku menjadi keliru dalam membuat keputusan....  Walau seperit mana sekali pun hidup ini perlu diteruskan... 

....................................................................................................................................................................


Tiada ulasan:

Catat Ulasan