buNga2 CiNtA...:)~~~

Khamis, 14 April 2011

~~~ketulusaN hAtiey...:)

Assalammualaikum..
Hurm,tetibe je hari nie rasa macam something yg lain sgt.. x dapt nk gmbarkan dengan kata-kata.. mungkin sebab   result sem lepas nk keluar kowt.. rase seram sejuk, rase gementar, rase sedih pown ade.. mcm2 rase ade.. dh bercmpur baur dh ni haa.. nie:) Ya Allah kau tabahkanlah hati dan berikanlah kekuatan mental dan fizikal untuk aku menerima result sem lepas yg akn keluar tidak lame lg... Alhamdulillah,masa exam aku telah memjawab dengan sehabis baik... insyaAllah, aku akn berpuas hati dengan segala keputusan yang bakal aku terima, kerana aku tahu tahap kemampuan dan juga prestasi aku... sekarang ape yang aku mampu hanye berdoa dan bertawakal supaya keputusan yang bakal aku terima setimpal dengan ape yang telah aku usahakan sebelum ini...:)  seblum nie result aku x la berapa elok n teruk sgt.. boleh di katekan setiap sem ade peningkatan.. n aku tkut n risau sgt klo tetibe result yang bakal aku terima nti sedikit mengecewakan... hurm, tapi sekurang2nya aku kena bersyukur n kena fikir mybe sume nie ade hikmah di sebaliknya... ) Ape yang telah Allah tentukan adelah yg terbaik untuk hambaNya... cuma kita sebagai hamba dan khalifah dimuka bumi nie kena la berusaha,berusaha, berdoa n bertawakal... :)

okey sebelom 2 ape kate kite layan dulu layu nie... nyanyi la sendri erk, mesti sume orang penah donga laju nie kan...

                      Lirik Lagu Marshanda – 

             Ketulusan Hati (Ost Aqso & Madina)


                                     Sedihku sakitku ku terima
                                                               Ku rela ku pasrah jalanku
                                                               Ini suratan aku dicoba
                                                               Demi rahmat-Mu ku memohon



                                                               Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
                                                               Yaa Allah beri aku ketabahan
                                                               Yaa Allah aku sanggup berkorban
                                                               Demi rahmat-Mu Yaa Allah



                                                               Yaa Allah ridhoi ketulusan hati
                                                               Yaa Allah beri aku ketabahan
                                                               Yaa Allah aku sanggup berkorban
                                                               Demi rahmat-Mu Yaa Allah.....



( sweet kan marshanda nie..dye belakon pown best..:)

( bertambah ayu klo dye pkai tudung..hehehe:)


sekian sje.. hehehe:) kita akhiri bacaan blog nie dengan tasbih kaffarah... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan